غمکده...

ای کاش گفته بودی...
ای کاش
گفته بودی که عاشق دیگری شده ای...
من خودم هم عاشق بودم...
درکت میکردم...
.............................................................

سرسوزنی اگر مرا میخواست ، زمین و زمان را به هم میدوختم !

.....................................................................

این روزها احساس میکنم چقدر شبیه سکوتم ، با کوچکترین حرفی میشکنم !

....................................................

یه روزی من بودم نفسش
ولی بعد شدم عامل تنگی نفسش
رفت سراغ یه نفس تازه !!!
..........................................

خیلی سخته که عشقت رو با کس دیگه ای ببینی بعد بهش اس ام اس بدی کجایی ؟
بگه تو قلبتم . . . !
.........................................................

یکی بود ، هیچکس نبود …
گفته بودم که قصه من شنیدن ندارد …
..................................

من درد میکشم ، تو اما چشم هایت را ببند !
سخت است بدانم میبینی و بی خیالی . . .
..............................................................

بعضی از اشیا حس دارند …
گریه می کنند … مثل بالش من …
هرشب غرق اشک است !
............................................

حس خوبی نیست در رویای کسی گم شوی که فکر تو حتی در خوابش هم نمیگنجد … !
.......................................

این روزها میگذرند ولی من از این روزها نمیگذرم …

...........................

به تو ساده دل ندادم که بری ساده ز یادم …

.....................................

چقدر جالب !
تو لحظه های داغونی فقط یه نفر میتونه آرومت کنه اونم کسیه که داغونت کرده …

.............................

خدایا دستت را از روی Space بردار …
بس نیست این همه فاصله ؟
........................................................

نمایشگاه زده ام ، بیا و تماشا کن …
تمام روزهای نبودنت را آه کشیده ام و با حسرت قاب گرفته ام …

...........................................

من شاد و خندانم غیر از زمانی به نام همیشه …

.....................

هنوز دلخوشم به “خدا نگهدارت”
اگر نمی خواستی برگردی اصراری نبود که خدا مرا نگه دارد !!!
.............................

انصاف نبود رفتنت با خودت باشد ، فراموش کردنت با من …
...............................................

شور می زند دلم با نت نگاهت !
......................................

خسته شدم بس که زخم خوردم …
تو دیگر باور کن ؛ سیرم !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 دی 1393 ا 16:56 نويسنده : ♥*δɧįƔД*♥ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.